Chaosą automobilių pramonėje sukėlė dėl koronaviruso įvestas karantinas

Chaosą automobilių pramonėje sukėlė dėl koronaviruso įvestas karantinas

Chaosą automobilių pramonėje sukėlė dėl koronaviruso įvestas karantinas. Pardavimai krito, gamyklos uždarytos, o naujų modelių pristatymas atidėtas. Didžiulę Kinijos automobilių rinką paveikė naujausia Covid-19 banga, kai keliuose miestuose buvo įvestas karantinas, slegiantis transporto priemonių gamybą.

Griežtos blokavimo priemonės tokiose vietose kaip Šanchajus ir Džilino provincija privertė automobilių gamintojus nutraukti gamybą ir rizikuoti, kad siuntos bus atidėtos tuo metu, kai pasaulinė transporto priemonių paklausa yra didelė.

„Volkswagen“ gamyklos Šanchajuje ir Čangčune, Jilino provincijos sostinėje, buvo uždarytos kelioms savaitėms. „Toyota“ taip pat beveik mėnesiui uždarė savo gamyklą Čangčune. O „Tesla“ sustabdė gamybą savo Šanchajaus gamykloje nuo kovo 28-os dienos.

Automobilių pardavimai Kinijoje kovo mėnesį smuko 12%, palyginti su prieš metus, o vasarį padidėjo 19%. Kinijos automobilių gamintojų asociacija šį nuosmukį susiejo su pastaruoju metu išaugusiu Covid-19 atvejų skaičiumi. 

Tačiau Kinijos elektromobilių paklausa išlieka didelė. Pasak Kinijos keleivinių automobilių asociacijos duomenimis, kovo mėnesį buvo parduota apie 455 000 naujų energetinių transporto priemonių, įskaitant hibridinius ir grynus elektromobilius, t.y. 122% daugiau nei prieš metus.