„Toyota“ trečius metus iš eilės triumfavo Le Mano lenktynėse

„Toyota“  trečius metus iš eilės triumfavo Le Mano lenktynėse Toyota Gazoo Racing

„Toyota“ trečius metus iš eilės Le Mano 24 val. trukmės lenktynėse, o prie to itin svariai prisidėjo komandos pilotai Kazuki Nakajima, Sebastienas Buemi ir Brendonas Hartley.

K. Nakajimai ir S. Buemi tai trečioji pergalė iš eilės. Paskutinius du kartus kartu su Fernando Alonso Le Mane buvo nugalėję 2018 m. ir 2019 m. O. B. Hartley tai antroji pergalė. Sportininkas paskutinį kartą Le Mane buvo nugalėjęs 2017 metais, kuomet gynė „Porsche“ komandos garbę.

Žadėtas lietus virš Prancūzijoje esančios trasos taip ir nepasirodė. Bet tai nesutrukdė „Toyota“ komandai įveikti varžovus iš „Rebellion“ ekipos. Tiesa, ne visus lydėjo sėkmė. Trečius metus iš eilės nepasisekė septintu numeriu pažymėtam „Toyota“ komandos ekipažui. Buvę greičiausi kvalifikacijoje, Kamui Kobayashi, Mike‘as Conway ir Jose Maria Lopezas tikėjosi iškovoti pergalę, bet koją vėl pakišo techninis gedimas.

Pastaroji trijulė kurį laiką pirmavo ir antroje vietoje važiavusius komandos draugus lenkė ratu.  Viltys nugalėti žlugo po to, kai teko keisti sugedusią turbiną. Septintu numeriu pažymėtas LMP1 klasės bolidas garaže praleido 30 minučių, o grįžus į trasą atsidūrė ketvirtoje vietoje ir nuo lyderių atsilikinėjo 7 ratais. Dėl vėliau apgadinto automobilio dugno K. Kobayashi, M. Conway ir J. M. Lopezui buvo sunku pasivyti varžovus.

Kurį laiką antra ir trečia vieta bendroje įskaitoje džiaugėsi „Rebellion“ sportininkai. Gustavo Menezesas ir Bruno Senna nesugebėjo rimčiau pasipriešinti „Toyota“ sportininkams, tad finišavo antroje vietoje nuo nugalėtojų atsilikę 5 ratais. Tuo tarpu trečioje vietoje važiavęs kitas „Rebellion“ ekipažas iki finišo likus valandai patyrė avariją ir techninio aptarnavimo zonoje dėl vykusių remonto darbų prarado šešias minutes. Tuo pasinaudojo antrasis „Toyota“ ekipažas, finišavęs trečioje vietoje.

Įdomi kova vyko LMP2 klasėje. Buvę greičiausi kvalifikacijoje, „United Autosports“ lenktynininkai Paulas di Resta, Filipe Albuquerque ir Philas Hansonas įsiveržė į priekį tik po to, kai su techninėmis problemomis sekmadienio ryte susidūrė komandos draugai Alexas Brundle‘as, Jobas van Uitertas ir Willas Owenas.

Susidomėjimas kova dėl pirmos vietos klasėje išaugo po to, kai paaiškėjo, jog P. Hansonui varžybų pabaigoje teks pasukti į techninio aptarnavimo zoną pasipildyti degalų. Po sustojimo į trasą sugrįžęs P. Hansonas antroje vietoje važiavusį Anthony Davidsoną iš „Jota“ komandos lenkė vos 6 sek. Bet įtampa dingo po to, kai iki finišo likus 2 ratams sustojimą atliko ir A. Davidsonas.

P. Hansonas nugalėjo LMP2 klasėje, antroje vietoje likusią „Jota“ komandos trijulę Antonio Felixą da Costą, Anthony Davidsoną ir Roberto Gonzalezą aplenkęs 40 sek.

Trečioje vietoje kurį laiką važiavo „G-Drive“ sportininkai Romanas Rusinovas, Jeanas-Ericas Vergne‘as ir Mikkelis Jensenas. Bet dėl apgadintos pakabos pastaroji ekipa paskutinę lenktynių valandą prarado daug laiko ir nukrito į penktą vietą. Varžovų nesėkme pasinaudojo ir trečioje vietoje LMP2 klasėje finišavo „Panis Racing“ sportininkų trijulė Mathieu Vaxiviere‘as, Julienas Canalas ir Nico Jaminas.

GTE Pro klasėje kova dėl pergalės vyko tarp „Aston Martin“ ir „Ferrari“ komandų. Britų komandos trijulė pirmoje vietoje įsitvirtino sekmadienio ryte. Pirmi klasėje finišavę Alexas Lynnas, Maxime‘as Martinas ir Harry Tincknellis varžovus iš „Ferrari“, Jamesą Calado, Alessandro Pier Guidį ir Danielį Serrą, aplenkė beveik 2 minutėmis. Paskutinį kartą „Aston Martin“ komanda GTE Pro klasėje Le Mane buvo nugalėjusi 2017 metais.

„Aston Martin“ automobiliu važiavę Jonathanas Adamas, Charlie Eastwoodas ir Salihas Yolucas džiaugėsi pergale GTE Am klasėje.

Rezultatai