„Red Bull“ atskleidė naujos konstrukcijos bolidą

„Red Bull“ atskleidė naujos konstrukcijos bolidą

Naujasis „Red Bull“ RB18 bolido tikrasis pavidalas kėlė daugiausiai klausimų prieš bandymų pradžią Barselonoje. Per oficialų šios komandos naujojo automobilio pristatymą vasario pradžioje „Red Bull“ parodė tik naują nudažymą, o pats automobilis buvo pernai vasarą pristatytas koncepcinis modelis, sukurtas pagal „Formulės-1“ vadovybės užsakymą.

Po to „Red Bull“ surengė oficialią filmavimo dieną Silverstoune, tačiau viename išplatintame vaizdo įraše buvo labai sunku įžiūrėti RB18 detales. Tokiu būdu, austrų koncerno komanda buvo vienintelė, apie kurios bolidą iki pat bandymų Barselonoje pradžios publika neturėjo jokio supratimo – likę 9 bolidai iki šiol buvo pakankamai nuodugniai išnagrinėti oficialių ir neoficialių fotografijų pagalba.

Pirmą kartą sirgaliai ir žurnalistai naująjį RB18 galėjo pamatyti tik šiandien ryte, kai prasidėjo oficialūs žiemos bandymai. Naujasis automobilis atkreipė dėmesį į save pirmiausia dviem aspektais – priekinės ir galinės pakabų konstrukcine schema ir pontonų bruožais.

Pavyzdžiui, priekinėje pakaboje panaudotas variantas su traukiančiais strypais. Tai yra nukrypimas nuo tradicinio sprendimo: pernai visos komandos naudojo stumiančius strypus, o šiais metais alternatyvų variantą pasirinko tik „McLaren“ komanda. Galinėje pakaboje – viskas atvirkščiai: „Red Bull“ naudoja stumiančius strypus vietoje traukiančių. Anksčiau taip pasielgė „McLaren“ ir „Alfa Romeo“.

RB18 pontonų forma pas „Red Bull“ pagaminta labai sudėtinga: galima spėti, kad ekipos technikos padalinio vadovas Adrienas Newey pabandė surasti „aukso viduriuką“ tarp dviejų bazinių variantų, kuriuos šiemet naudoja dauguma komandų – arba trumpi ir platūs pontonai, arba siauri ir ilgi.

Radikalus yra visas RB18 šonas – ortakiai sumontuoti po šoniniais pontonais.

Žurnalistai Barselonoje pastebėjo, kad Lewisas Hamiltonas ilgai stovėjo prie naujojo pagrindinių konkurentų bolido ir vertino RB18 konstrukciją.

Maxas Verstappenas, po pirmų kelių valandų važiavimų, pirmas išvairavęs naują bolidą į trasą, kol kas rodo antrą rezultatą, atsilikdamas nuo pirmaujančio Yuki Tsunodos su „AlphaTauri“ AT03 0,3 sek.