„Volkswagen“ išsikėlė tikslą dominuoti pasaulinėje elektromobilių rinkoje

„Volkswagen“ išsikėlė tikslą dominuoti pasaulinėje elektromobilių rinkoje Pexels.com

Šią savaitę „Volkswagen“ išsikėlė ambicingą tikslą dominuoti pasaulinėje elektromobilių rinkoje vėliausiai iki 2025 m. Siekdama tai įgyvendinti ir pralenkti šioje srityje lyderiaujančią „Tesla“, Vokietijos automobilių gamybos milžinė „Volkswagen“ per artimiausius penkerius metus investuos 46 mlrd. eurų į automobilių elektrifikaciją.

„Volkswagen“ 2020 m. pardavė 422 tūkst. elektrifikuotų transporto priemonių, iš jų 230 tūkst. buvo visiškai elektrinės – tai trigubai daugiau nei 2019-aisiais, likę parduoti automobiliai buvo hibridiniai. Bendrovė dabar tikisi 2021 m. parduoti milijoną elektrifikuotų transporto priemonių. 

Bendrovei pristačius elektra varomą ID.3 modelį, 2020 m. Europoje vienas iš dešimties parduotų automobilių buvo elektrinis. Tai penkiskart didesnis skaičius nei 2019 m. „Volkswagen“ viliasi, kad iki 2030 m. Europoje elektromobiliai sudarys 70 proc. pardavimų.

Tiesa, bendrovė nepaskelbė datos, kada atsisakys pigesnių automobilių su vidaus degimo varikliais gamybos, tikėdamasi, kad tokių automobilių pardavimai padės finansuoti perėjimą prie gamtai draugiškesnių variantų.

„Volkswagen“  savarankiškai ir bendradarbiaudami su partneriais planuoja iki per ateinančius ketverius metus penkis kartus padidinti Europoje veikiančių greito įkrovimo stotelių skaičių ir. Įkurtos įkrovimo stotelės iki 2025 metų turėtų patenkinti trečdalį Europos elektromobilumo poreikio.