Lietuvos vairuotojai pagalbos laukia ne tik sugedus varikliui, bet ir prakiurus padangai

 „Gjensidige“ draudimo bendrovė pabrėžia, kad nors šios žiemos orai buvo itin švelnūs, tačiau skambučių pagalbos kelyje tarnyboms nepamažėjo. Statistika rodo, kad pradūrus padangą Lietuvos vairuotojai kelyje vis dažniau ieško pagalbos, o ne keičia ją patys. Ko nebūdavo anksčiau.

Žiemos mėnesiais pagalbos prašymų padaugėja beveik dvigubai. Dažniausios priežastys yra padažnėjantys įvykiai kelyje arba automobilio gedimai kelyje.

Draudimo bendrovės „Gjensidige“ duomenimis, pagalbos prašymų skaičius žiemos mėnesiais išauga beveik dvigubai. Dažna priežastis, dėl ko vairuotojai kviečia pagalbos kelyje tarnybą, yra padažnėjantys eismo įvykiai, po kurių automobilis negali važiuoti. Antra svarbi priežastis – automobilio gedimai kelyje.

„Gjensidige“ žalų departamento vadovės Baltijos šalims Viktorijos Katilienės teigimu „Sugedus automobiliui, kai jis nevažiuoja, vairuotojai patys jau seniai nebenaudoja tempimo virvės ar kitų vilkimo būdų, o kviečia vilkiką, kuris nugabena transporto priemonę iki automobilių serviso ar stovėjimo aikštelės“. Bendrovės duomenimis, automobilius dažniausiai tenka transportuoti dėl variklio gedimų. Tokie iškvietimai sudaro 26 proc. visų transportavimo atvejų. Kitos dažnos priežastys, dėl kurių transporto priemones reikėjo transportuoti, yra akseleratoriaus, generatoriaus ar starterio gedimai bei eismo įvykiai.

Draudimo bendrovės duomenimis, šiais metais išaugo iškvietimų, kurių priežastis yra automobilio padangų problemos. 32 proc. pagalbos kelyje iškvietimų sudaro padangų bei ratlankių keitimas bei montavimas. „Šis rodiklis per metus išaugo labiausiai. Tai rodo, kad žmonėms nebėra savaime suprantama, jog kelyje pradurtą padangą jie turi pasikeisti patys“, – kalbėjo draudimo bendrovės atstovė.

Skaitykite daugiau (delfi.lt)